header nuffnang

Followers

18 August 2013

Impiana Resort-Cherating

Huhuh..boleh tak nk publish je. Sebab tgk dekat draft..uishh da siap taruk gmbr..tp lum publish je. Time ni i pregnant 9 bn to Amanda Soraya..hehe...lets publish je lah..thn lepas mac 2012.

-Uishhh..lama benor tak jenguk blog ni...


i nk update pun citer yg lama2 jer...huhu. Skrg ni tgh menunggu hari..ikut due 17 april mggu depan. Kot2 baby nk kuar jumaat ni...best la..sbb special day for walid. B'day hubby :). Tak kisah la...janji baby happy dlm tummy mama hehe.

..........................................................................................................................................

I br jer plan tya hubby, abg tanak g cuti2 ke b4 baby kuar. Cuti dekat2 jer...saje2..sekali ari rabu hubby balik from work terus tya..nk follow tak pegi Cherating (hubby out station). Huhu..mula2 pikir jugak..mcm malas..dgn keadaan da 9 bulan masa tu. Tp alang2 sbb nk pegi khamis mlm..so boleh amik cuti jmaat jer. Ok la..setuju..malam kemas beg..esok khamis balik keje terus siap2. Kitorang gerak mlm tu jugak.

Pagi2 walid g work..mama berdua jer ngan wina..bawak pegi breakfast..lepas tu bawak pegi mandi pool. Anak dara tu pantang nmpk pool. 2 jam pun layan.


































15 August 2013

Yuhuuuu

As salam...erkkkk lama giler tak berhapdet. Hidup lagi rupanya blog ni..huhu kesian blog..terabai. last update 7 month ago..ahak.

Dulu every month sll update about kak wina milestone. Skrg adik amanda soraya..ohoii sian nyer. Sorry..mama bz plus mood update tah kemana dah. Ni pun saje try update using bloggerdroid.

Emmm since duduk fakulti ni a bit bz..cewah..tp happy je :).

Bl2 free nnt will update more..in sha allah. Eh ada jgak yg tya..da lama tk update blog...huwaa ade lg yg jenguk blog saye..terharuu..haha.


posted from Bloggeroid

06 January 2013

Kids playland @ The Mines

Aritu jalan dkt the mines and tetiba nmpk tmpt ni. Nk bg Wina main, Tp da lewat. So repeat pegi Sbb nk bg WinaAmanda main, and nk beli books kat bigbadwolf.. Last day bbw, time Ktorg pegi tu. So While mama waiting for the Kids at playland, walid rushing to bigbadwolf.. Sblh je kat MIECC. Kakak Wina and adik was so happy. Dpt tgk yaya terkekek big laugh when kakak jumped2 kat bounce tu.

I amik package. Klu tak masuk sorg rm38.dua org da rm76. Tp Sbb amik package, sorg br rm18. Bayar rm150 and dpt 8 coupon (anak 2 org, so boleh 4 kali masuk murah) . Everytime masuk, show coupon and pay only rm36 for two Kids. Jimat kan.  Mommies out there, pegi la bring ur Kids. Sure happy bdak2 :)

Momma bday :-)

3rd dec 2012 was Momma birthday. Thanks walid coz sudi celeb bday i. Dating berdua je at garden, alamanda. Then g tgk movie, my favourite edward cullen and Jacob Hehe. Hubby layankan aje, kata bday celebration kan, haruslah layan bday girl kan :-). I luv u Hubby.

15 November 2012

Craving..boleh? :)

This is a last week story. We go to alamanda just because mama is craving for johnnys steamboat heheh. Semata2 nk g mkn steamboat.






This boy ngorat Amanda yaya :)


My sweetie pie


Ada MPH book fair, and kakak pow mama her sticker book. From small until now..mmg sticker freak kakak ni. It's ok, mama join tampal2 sekali :)


Adik smpi tertido..seronok walid massage2 her feet


Add more koleksi sticker and reading book kak wina.

posted from Bloggeroid

05 November 2012

Sedihnyer nak buang..:(

Huhu, sedih Sgt sebab terpaksa dispose 9 botol my EBM gara2 terlupa ttp freezer time pagi nk g keje. Balik umah ptg, nak simpan bm..tetiba tergezut tgk freezer atas terbukak. Nak nangis rasa. Citer kat hubby..he said dispose je lah..nnt kesian adik skit perut. Mmg kena buang pun.. :(. Tkde rezeki Adik Amanda yaya. So stock tggl ngam2 je lah. Hari2 kena gigih ngepam. Now Amanda makin susut, sbb br baik demam and ceri beri. Rupanya nak pdi duduk. Cpt Sgt si tecik ni..dlm umur 6 bln ++ ni...gg nak masuk yg ke 3 btg da tumbuh, da boleh merangkak, duduk and memanjat..advance nyer dikkkkkk. Ape2 pun moga Adik membesar dgn sihat dan cerdas..luv u mmuuahhh.



03 November 2012

Published with Blogger-droid v2.0.9

29 October 2012

:)


lama giler tak berhapdet
just want to wish..tq walid for the HTC one x :P, luv u much.
mmmmuuuuaaahhh pjg :)

02 October 2012

wina 3rd bday party


As salam...hai bloggers, long time no see :). As usual..i akan update once in a week..or twice..haha..tgk pada kelapangan. Today i cuti...cuti menjaga anak kerana bbsitter cutti balik penang. Smlm hubby da cuti so arini wifey take turn lak. Kakak cam biasa g skul. (eh nnt nak story kakak wina da masuk skul :p), so tggl berdua je ngan amanda yaya.

Ok mari story2 about kak wina 3rd bday party time syawal aritu. Alhamdulillah berjalan lancar walau tidak se'grand mana. Alhamdulillah, belum penah misses celebbday kakak. Even majlis kecil2an pun, biar dia happy. tu je. Bday wina 29 ogos, tp buat party on 1st september, sekali dgn makan2 raya. Tq semua yg hadir.

Mari lihat pic2 je la yer.. :)

29 ogos 2012 kakak turn 3 years old, balik keje walid ajak g celeb kat SR.

deco2 mama and walid..berdua je tau. tgk gigih walid pump ballon tu..tq syg :)

goodies bag and makanan yg di order...kkak pun tlg sama

ala sedih la..mama da promise nak beli kek hello kitty from SR. tp kena booked seminggu awal...emmmm sorry sayang. Tp angry bird ni pun wina suka. 

i love this pic, so let it x-large pic...hehehe

tq kawan2 sume yg hadir jauh dan dekat :)

the appy session with kak wina..bukak2 adiah. suka sgt dia dpt byk adiah. tq aunties and uncles


tgk siap baring suh mama take pic macam tu...luv u kakak.






To my lovely dotter Nur Afrina Huwaidaa', mama, walid and adik luv u so very much. Be a gud kakak and dotter, harapan mama and walid *tears* sedih pulak..da besar anak mama.








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...