(^__________^)
Senyum panjang...sebab semalam dah tercapai hajat nk tgk teater...
teater musical yg sgt awesome...
tak sia2 hubby pecut 140-160km/j...(smpi kecut2 perut ai) haha...
tak sia2 meredah jammed selama sejam..(giler betul jammed ni)..
cemana la org KL survived..
klu ai duk sana..mau kuar opis kul 5..kul 7 baru sampai umah...
adoi...sian hubby smpi lenguh2 kaki...
tu la...org suh bawak wira(auto) takmo...hah rasakan..
takpe la...berbaloi meredah sume halangan tu...
sebab....
W.E.S.T S.I.D.E S.T.O.R.Y saaaannngggaaaaat
awesome...
best giler...word can't describe...
maklum la 1st time tgk...(ala2 jakun sikit....keke)
kitorang smpi 10 minit lambt..teater start 8.30...
tp smpi 8.40...(jammed punya pasai...salah kan jammed jugak)
tak kira..dah miss 10 mins.
dah la sampai2 tu di sambut oleh penyambut2 tetamu yg ramai (
baik2 belaka :p)
ramai tu malu jer...sbb kitorang jer lmbt...
usher smpi kerusi..wow...cam vvip lak....ehehehe...
masuk2 jer dlm tu...teater dah start..takpela, 10 min jer...
emmm, my heart also dancing... bila melihat mereka menari...
wawawawa....sonok giler...rasa nak nek stage..n dance with them..(hahah gile ape elin nih)...
diam jer ai n hubby tgk bile time diorg nari...speechless...hikhik...
the cast was outstanding..bak kata
The Timessgt gorgeous la pelakon2 tu...i loike Anita...heheheh..
The musician....sgt
Fabulous...
so pada kawan2 yg nk g tgk
West Side Story..
pegilah...memang worth buying ticket...
coming exclusively from
New York to
Malaysia...
from 12-24 May 2010...cepat2 g tgk... :)
w/pun mahal....but satisfied with their show...
paling murah harga RM190.... n paling mahal rm590..huhu..mahal nyer lah..
ni pun sbb dpt sponsor...
tp dah pujuk hubby..."abg...nnt nxt time nk pegi lagi tau...
tau...nk pegi lagi tau...
hubby pun "yer la...yer la...nxt time kite tgk cite melayu plak..hehehe..
tp omputih punyer citer best....tarian die...wallaweh...besh..hihihihi...
abis teater kul 11..lama gak from 8.30-11pm...siap ada rest 20 minit...
kul 12 baru sampai nilai n amik bb at umah mami...
sian sayang mama kena tggl yer..
takpe t adik besar, mama n walid bawak g tgk Disney on Ice...
wawawa..berangan jer siap2.
tak banyak pun amik gmbr....


me & him
nak balik sudeh...p/s: Nani takde souvenir yg best2 kat sana mlm tu...tp ada buku citer nih...tp ko nk benda lain kan..nnt kite g ajak lim ek... :)