Cantik tak header baru i?? hihihi...
Nice kan...
tq to Wan Yeop..die yg tolong godek-godekkan time lunch hour tadi..
time kasih wan...baik la ko ni..hih.
Actually Wan Yeop ada wat part time job jadik fotographer...
cantik2 gmbr yg die amik. Time b'day wina ari tu at the 1st place i nk amik service Wan..
tapi die tak sihat and balik kpg time tu. It's ok...maybe next time kan wan.
So sesapa yg nak guna wan as a fotographer boleh jer email kat i.
Actually die ada blog..tapi blog dia under construction..nnt klu da siap i wat entry k..and boleh terus go to his blog :).
babai.