header nuffnang

Followers

22 October 2010

~sungai lui~

weeee...best nyer...
at last dpt jugak letak lagu kat blog ni...
duk godek2 tadi...finally berjaya....
currently...i suka sgt dgn lagu aizat ni....


so layan lagu ni jer dulu....
bila2 da boring..tukarrr...

Sungai Lui – Aizat

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini




4 comments:

nanie said...

wee bestnye....selame ni aku dok wat x jd2.jenuh tye fida...pasni elinto bleh ajr knkenyit mate sket...haha.weh,tdg coklat tu x jd amik lh...x match lgsg.

Elin said...

weee..best kn...t aku ajaq ek. tak jd amik/...alo da pulangkan kat empunya bdn...t aku tny mmber aku ek.

Hafida Amy said...

wah..terornye ko lin..mjd gak ek..hu3..lagu tu best utk dlayan...huwaaaa..k nani jgn le marah..org mang x igt le watnye cmane coz godek2 time tu tgh mlm yg sunyi..lupe gler..igt xmjd..hik3..t elinto ajo ek...heee

Elin said...

fida: hahah..tu la godek2..tgk jadik..sonang jer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...