header nuffnang

Followers

18 August 2013

Impiana Resort-Cherating

Huhuh..boleh tak nk publish je. Sebab tgk dekat draft..uishh da siap taruk gmbr..tp lum publish je. Time ni i pregnant 9 bn to Amanda Soraya..hehe...lets publish je lah..thn lepas mac 2012.

-Uishhh..lama benor tak jenguk blog ni...


i nk update pun citer yg lama2 jer...huhu. Skrg ni tgh menunggu hari..ikut due 17 april mggu depan. Kot2 baby nk kuar jumaat ni...best la..sbb special day for walid. B'day hubby :). Tak kisah la...janji baby happy dlm tummy mama hehe.

..........................................................................................................................................

I br jer plan tya hubby, abg tanak g cuti2 ke b4 baby kuar. Cuti dekat2 jer...saje2..sekali ari rabu hubby balik from work terus tya..nk follow tak pegi Cherating (hubby out station). Huhu..mula2 pikir jugak..mcm malas..dgn keadaan da 9 bulan masa tu. Tp alang2 sbb nk pegi khamis mlm..so boleh amik cuti jmaat jer. Ok la..setuju..malam kemas beg..esok khamis balik keje terus siap2. Kitorang gerak mlm tu jugak.

Pagi2 walid g work..mama berdua jer ngan wina..bawak pegi breakfast..lepas tu bawak pegi mandi pool. Anak dara tu pantang nmpk pool. 2 jam pun layan.


































1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...