header nuffnang

Followers

05 April 2010

i'm so sorry baby :(

dahi yg benjol..
dah ok da..leh main2 ngan cermin tu dah...:)

hmmmm.. macam mana boleh jadi... maybe aku gak yg cuai..sbb tgglkan afrina sorang2 dlm bilik masa die tgh tido... aku n hubby seboleh2 nye nak elak this bad thing to happen. Tapi kita hanya merancang..tuhan jua yang menentukan... kejadian berlaku ><> for me..this is serious thing... b4 aku g bilik komputer kat sebelah, aku dah secure afina dengan bantal segala..kiri, kanan, atas, bawah...tapi benda dah nk jadi kan.. tgh duk surf internet, lebih kurang 30min tggl kan die...tetiba t'dengar bunyi 'gedegang' cam benda jatuh..pastu suara afrina menangis kuat.. cepat2 aku berlari g our bilik...tgk2 die dah kat atas lantai.. adui...berdebar2..menggigil aku dukung die sambil gosok n peluk die... taruk myk n tuam die..kesian betul tgk..menangis kuat. pastu terus call hubby...masa tue hubby takde..die attend course kat PD..ape lg..kena bebel la kejap..die pun terkejut..yer la 1st time terjadi..huhu, menakutkan... tgk gak perkembangan die pastu..elok jer gelak2 n active cam biasa.. lega, Alhamdulillah benjol kat dahi pun dah surut... Insya Allah..lepas2 ni kena lebih berhati2..kepada parents2 yg lain pun..semoga beringat selalu klu nk tgglkan anak sorang2 kat bilik...takpun bawak sekali mana kita nk pegi... i'm so sorry baby..mama janji pasni tak tggl Adik (panggilan hubby n i) sorang2 lagi..







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...