Salam...
Semalam we all kuar jln2 g MV.
Plan asal nk ke KL Tower..tp kuar umah dah kul 4 lebih....dekat h.way, tetiba i ckp kat hubby...
kita change plan la...nk g kl tower cam da lewat jer...kang mlm..lmbt balik..
so hubby stop keta kat Hentian Serdang...we all pikir2...
hubby said...g Mid Valley la...
emmm..ok gak..da lama tak pg sana..
Juz nk bawak wina jalan2 jer..takpela...next time la kita g KL Tower ek wina...mama pun da lama giler tak pegi...
Sampai2 jer terus g cari mkn...coz lapar dah skip lunch...
jln2...n terus sggh kat
POPEYES..1st time mkn...hubby yg ajak mkn cni..
Fish kat
popeyes ni sedap...wina suka sgt..byk die mkn...
br smpi..muka br bgn tido...behave jer..
blur2 lg muka anak mama nih..turtle tak tggl pya...currently turtle jdik bf die...nnt tukar2 plak..rabbit..bear2..barney.. :)
emmm...fish dap...chicken biasa jer...cam kfc...tak leh lawan kfc la... 
wina: "fish nyum nyum satoooo.."
nah tyunk....ammmmmm...
cheeky face...
elelele tyunk mama n walid nih....gud girl tau...
suh die buat geram...camni la jadiknyer....pastu bile mama ckp enough...asik nk buat lagi...aishhh anak dara mama n walid ni..somel tau..
ahahak....laugh sambil ttp mulut...wah, ikut style mama la...
peace to walid syg... 
wina took walid's pic
after mamam...we all jln2 cuci mata jer...then g bb room nk breastfeed n change cloth n diapers wina... Time jln2 dlm jusco tu..ada promoter tegur wina...aunty tu ckp.
promoter : "cantiknyer die...pandai mama die gayakan..baju mahal tu.. Dik..nnt klu ada anak pompuan recycle balik bj die"...
me : "haiisshh..takde mahalnyer kak..baju murah biasa2 jer"...
malu mama..pandai ke gayakan..cam biasa jer..huhu. (mahal or murah tak penting..yg penting bj tu cuten comey bila wina waidaa' pki..:).
Pg mn2 ada jer org nk tegur n amik wina..Alhamdulillah...rmi org suke wina... Wina igt, bl bsr jgn jd org ygg sombong n berlagak yer...
mata stim..ngantuk...tp thn mata...
ini budak kan pantang nmpk music car ni...suke la tu...
wina see camera..... :)
nak balik dah...walid nk kiss wina..tp wina tak nk bg pipi...hihihi. Tp klu suh die kiss walid laju jer...muuuaaahhhh,...
wina : "mama...i'm tired la....jom sleep...tgk mata wina ni...da nantuk..." ini jer yg di beli...jln pya jauh..cr ni jer..haha. Mama belikan ubat gigi cam
kyra anak aunty hanin tu...oral b flavour bubble gum...emm..rasa nyum2. Baby powder carrie jr tu pn br try...emm sedap sgt..
groovy grapeberry tu..bl wina pki..mama kiss rs nk kunyah2, mcm mkn chewing gum. Bb powder mcm2 wina pki..bb johnson, pureen and anakku...leh tukar2 bl boring..hehe. And cologne
summer swing tu...emmm wangi...tambah koleksi make up case wina. Penuh, kalah make up case mama..hihi. Walid kiss pun die ckp..wangiiiii nyer... :), Muahh3...cium die bnyk2.

Wina dah change tooth brush...yg kiri tu wina used time 6-12 bln..
coz wina tmbuh gg awal.
Now wina using yg ada bulu ni, coz gg da 12 batang. Geraham kiri kanan, atas dan bawah dah tumbuh..tu yg demam lama ari tu..tp susah bl nk berus gg die...gigit jer lebih. At last mama taruk toothpaste kat towel kecik cmpur air suam...then tonyoh kat gg die...klu tak memang tak bg...hmmm cemana ek??
